#1 Skrevet Mai 11, 2010 Byttet nylig til ny LMM og nyt åpent luftfilter. dette gjorde jeg fordi jeg merket noe til hakking/kutting ved pådrag. så hadde jeg meg en god tur til voss og hjem igjen ca. 200km. nå merker jeg at bilen går mye dårligere ved pådrag, den hakker ikke med en gang men den slår liksom ikke inn helt, og i det den skal slå inn helt så kutter den, slipper jeg gassen og trykker på igjen så fungerer det litt igjen, også kutter den. hva kan være årsaken til dette? Ingen feil i VAG COM. Hva annet kan forårsake dette, og som enkelt kan byttes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2010 Dårlig bensin trykk? Pumpe eller filter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2010 jeg har en org bensittrykksregulator om du må kjøpe det.. Har stått på en 2.7 biturbo men er vel 3 bar din TT også vil jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...