Hvor finner jeg "pluggen" til å koble tåkelys i motor-rom Golf III ?

Anbefalte innlegg

Har bestilt meg ledningsnett til tåkelys ifra Kufatec,men må vite hvor jeg skal koble det til. På Golf II vet jeg pluggen henger under ekspansjonstanken på venstre siden. Men har ikke sett noe på Golf III`en jeg har nå. Noen som vet ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener at du kan koble deg til i den kontakten som henger under frontstykket, omtrent rett ved panserlåsen. Stor rund vri-kobling. Har ikke gjort dette selv, da min mk3 er original med tåkelys. Men mener jeg har lest dette her inne for lenge siden. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det ja..

Gul/Grå ledning er styrestrøm til Tåkelys foran;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg ta en titt rundtom der da,takk for hjelpen gutter !! :) Godt mulig det følger med oppskrift ifra Kufatec men jeg har ikke fått det ledningsnettet enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg ta en titt rundtom der da,takk for hjelpen gutter !! :) Godt mulig det følger med oppskrift ifra Kufatec men jeg har ikke fått det ledningsnettet enda.

Se her

Hvis du skal bruke originalt ledningsnett kobler du bare stikkene rett i koblingspunktet og plasserer et vanlig arbeidsrelè på plass 10 i sikringsboksen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her

Hvis du skal bruke originalt ledningsnett kobler du bare stikkene rett i koblingspunktet og plasserer et vanlig arbeidsrelè på plass 10 i sikringsboksen..

Kjøpte Kufatec ledningsnett til Golf II`en jeg hadde før å der fulgte det med et rele så da stjeler jeg bare det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.