#1 Skrevet Mai 11, 2010 Noen som vet om en DIY for å montere senkesett til a4 B8? Event. om det er lik måte som på B7? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2010 Regner med det er ganske likt B7, og er det det so ekje det noke problem;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2010 Regner med det er ganske likt B7, og er det det so ekje det noke problem;) Tok ut ene demperen fremme, å d virket ganske greit Men manglet muttertrekker, så fikk ikke fortsette i kveld.. Ta resten i mårgakveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2010 Tok ut ene demperen fremme, å d virket ganske greit Men manglet muttertrekker, så fikk ikke fortsette i kveld.. Ta resten i mårgakveld Okey;) Blir sikkert svært;) Ser deg vell ned i våjen når du har fått den ihop;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2010 Okey;) Blir sikkert svært;)Ser deg vell ned i våjen når du har fått den ihop;) Gjer d sikkert Måtte til molde en tur, så fekk bare montert resten jeg som jeg hadde igjen fremme, så teke resten ( bake ) i mårga førmiddag.. Felgane skal ette plane kåme i mårga so: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2010 Gjer d sikkert Måtte til molde en tur, så fekk bare montert resten jeg som jeg hadde igjen fremme, så teke resten ( bake ) i mårga førmiddag.. Felgane skal ette plane kåme i mårga so: smil : Høyrest bra ut;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...