erfaringer coilowere audi s4/s6 c4/c5 1991 - 1997

Anbefalte innlegg

har sett litt på coilowere både fra FK og KW (sikkert flere som levere også?)

den store fordelen er jo at de kan justeres men problemet er at det fort tar 4-6 uker.

og det er litt kjipt og få de tilbake forså og finne ut at de er bare driten.

så er det noen som har kjøpt et sånt sett enten fra FK eller KW og kan fortelle meg hvordan det er?

hvordan det funker på aktiv kjøring? og normal kjøring?

ja, har lest "erfaring rundt justerbare understell" men det var bare 1 som sa noe om c4'n og han hadde ikke s4/s6...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har coilowere på bilen sin?

evt andre fjærer og dempere?

har også sett igjenom de 20 første sidene med audi prosjekter og min audi uten noe hell.

det må jo være noen som har det, jeg kan umulig være den første, eller kanskje jeg er det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei

har KW sitt rustfrie justerbare fjærben GEWINDEFAHRVERK , veldig bra sportslig fjæring. ikke for hard, ikke for myk , det beste oppsette eg har hatt på s6/c4 min.helt rå i svingene. eneste minus, er vel at bilen ble vel lav på vinter føre.selv om man justerer den opp så klemmer man sammen fjæren og dempingen blir ikke så god, mer stum..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.