#1 Skrevet Mai 12, 2010 (endret) Har disse liggende fra min Polo GT Sport, 09-modell. Originale svarte stoffmatter med rød kant rundt. Aldri kjørt med, kun ligget i bil i salgshall. 500,- PM eller 911 06 761, ikke SMS. Vises såvidt her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2010 Ligger her fortsatt, strøkne og knapt brukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 29, 2012 Har disse fortsatt, komplett sett til foran og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 29, 2012 Hei,jeg tar de for 50,- inkl frakt. Trenger de i 80`n Gi meg tilbakemelding asap.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 29, 2012 Hei,jeg tar de for 50,- inkl frakt.Trenger de i 80`n Gi meg tilbakemelding asap.... Nja, syns egentlig de er litt for fine for en gammal Audi, må dessverre avslå ditt generøse bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2012 Urgammal tråd, men kom til å tenke på disse da jeg kjørte konebilen sist uke. Har du de ennå og kunne jeg fått prøve de i Lupoen? Ut fra hva jeg har sett av Polo 9N/9N3 kan det tenkes at disse faktisk passer rimelig bra:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2012 (endret) Jada, de ligger fortsatt i boden Ingen problem å prøvemontere, gi meg en lyd på 414 32 885 hvis du er i området. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 13, 2013 Opp igjen. Riktig tlf nr er 414 32 885! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 16, 2013 Opp igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 16, 2013 300,- inkl frakt til Stavanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 16, 2013 (endret) 300,- inkl frakt til Stavanger Det blir litt for lite, frakten i seg selv er vel fort 200kr. Nei takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 16, 2013 Veier de så mye da? Synes det var generøst iforhold til budet på 50 litt lengre opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 25, 2013 SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...