Prosjekt A4: ta av bakfanger(haster)

Anbefalte innlegg

driver å skal ta av frontfangeren på bilen nå, hvor sitter alle festene og det som må taes av for å få den av????

har med meg laptopen i garasjen , så svar ønskes fortest mulig........på forhånd takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar du av gitteret i midten forran, og ser opp, ser du to sekskant bolter der, som du skrur ut, så skrur du ut de skruene som er i innerskjermene på hver side, dette er noen små torx skruer. så drar du fangeren av på hver side. her drar du opp på skrå, for å få hekta den an en skinne innenfor. Når dette er gjort på begge sidene, så kan du bare dra den ut frammen.

 

JTE

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var front fanger av, neste del nå er bakfanger hvordan er denne festet opp???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hallo er det noen der???? HVORDAN er org bakfanger festet opp??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du ikke får noen svar, så skal jeg gjøre dette på min a4 nå til uka. så svarer jeg deg da. men takk for tips for frontfanger, skulle til å spørre om det. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal hente styling settet mitt i morra, og da skal det prøve monteres, hadde hvert fint for mindel å bli ferdig i kveld, ser ut som jeg har funnet ut åssen bakfangeren sittrer fast. bilder kommer senere i kveld...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakfangeren er festet med to bolter på hver side i gulvet i bagasjerommet.

 

I tillegg til det er den skjøvet inn på en "skinne" på hver side på utsiden. Dårlig forklart da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra nok forklaring det, har tatt ut boltene er bare å få den av de jæ.... skiinnene igjen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var bakfanger av , noe jeg lurer på er om jeg må ta av de svarte listene under døra nå jeg skal montere side skjørt???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til bilder av hvordan du gjør dette...

 

Har planer om stylingsett på bilen min jeg også, så bilder og info hadde vært bra:)

 

Gleder meg også til å se resultatet når alt er montert.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flytter denne tråden til Styling!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.