#26 Skrevet Mai 13, 2010 Haha, ser du fikk med meg som står å glor inn i motorrommet på RS4'n jo Det var jo helt optimal dag å ha vårmønstringa på, nydelgt vær. Så to karer med vacn gensere, hvem var det? Har noen bilder jeg og, må bare få lasta de opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 13, 2010 Haha, ser du fikk med meg som står å glor inn i motorrommet på RS4'n jo Det var jo helt optimal dag å ha vårmønstringa på, nydelgt vær. Så to karer med vacn gensere, hvem var det? Har noen bilder jeg og, må bare få lasta de opp. Hva heter felgene på RS4en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 13, 2010 Haha, jeg har ikke mye til overs for dem! Men de har i alle fall sørget for lavere fart forbi barneskolen her. La merke til bilen, meget pen! Kjørte selv bilen til foreldrene mine, så jeg var ganske så anonym. BTW, ser at profilbildet ditt er tatt på kaien i Salhus. Verksted i gamle fabrikken eller? Ja, mente bare at de må være ok å teste på... Ganske normale. F.eks. de med Åsane Senter vet jeg at jeg tar nedi på uansett Skjønner... Har for tiden mer enn nok med å passe på veien, så er vanskelig å få med seg hvem jeg møter. Blir jo slått i hjel om jeg ikke er forberedt på den minste hump. Har ikke det nei, men bor på Toppe. Hadde første photoshoot på kaien, tenkte det måtte være et fint sted. Skal ha en ny en så snart som mulig på et nytt sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 13, 2010 Mitt bidrag: http://www.facebook.com/album.php?aid=221337&id=518770680&l=7b6d0574d4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 13, 2010 Så to karer med vacn gensere, hvem var det? . Jeg hadde hvertfall: vinke : Jeg synes lakken på R8`n var helt rå, har ikke sett den up and close før, gjorde seg godt i solskinnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 13, 2010 Hva heter felgene på RS4en? mener det er Corniche le mans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 13, 2010 Her er noen bilder fra meg, ikke den beste kvaliteten på alle. Hadde flere bilder, men photobucken kødda seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 13, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 14, 2010 Sikkert kjekt med en strøken og fet Bmw men jeg hadde vasket panseret med noe annet en gråstein tror jeg,verste jeg har sett på lenge: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 14, 2010 Ja, fyfaen! Var mye SYKT hva angår vaskeriper på BMW-rekka... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 14, 2010 Ellers var det mange flotte biler og takk til dem som har tatt seg tid til å ta bilder,ser det er noen som har sneket seg rundt på p-plassen utenfor også:)smart er alltid mye fint og spotte der også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 14, 2010 Fant ikke deg der oppe med bilen din Hans men den så flott ut som vanlig.Stakk dere til Førde rett fra Treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 14, 2010 mye pent og variert utifra bildene iallefall !! så meget bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 14, 2010 Var eit UTRULIG bra treff i år mange nydelige biler. Den rød Hot Rod'n var verre RÅ! og må sei att matt svart Ferrari ver Rått og ( og eg lika ikkje Ferrari i utgangspunkte) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 15, 2010 Da har jeg fått tid til å laste opp en del av bildene som ble tatt på torsdag, skulle gjerne tatt flere 100 til etter hvor mye flott det var å se på. Enjoy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...