#1 Skrevet Februar 6, 2005 Hei. Noen som har en hjulbuevals i lokalområdet??? Og hvor mye kan jeg klare å valse på en 3 er uten at det går straka vegen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2005 Ja jeg har:) Er ikke så mye du kan valse bak på en 3er.. men litt kan mann alltids hente;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2005 Får jeg låne? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2005 hvis du kommer hit og bruker den så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2005 vel =) Å gjøre jobben der veit jeg nå ikke. tar det ikke lang tid da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2005 Nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2005 du klarer bare å legge inn kanten.det er så jævli stivt der bake..har en kompis som gjor det..men klarte bare å legge inn kanten så han ikkje tar livet av dekka sine..maks 1 cm uten kaross arbeid etterpå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 7, 2005 du klarer bare å legge inn kanten.det er så jævli stivt der bake..har en kompis som gjor det..men klarte bare å legge inn kanten så han ikkje tar livet av dekka sine..maks 1 cm uten kaross arbeid etterpå... Humm. Ingen av dere som har noe bilder da? Ikke noe pervo mega valsa noe. Bare normalt lissom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...