#1 Skrevet Mai 13, 2010 hvor mange NM skal jeg skru til adapterne jeg har kjøpt meg til hjul navet? og hvor mange NM ska felgene ha? felgene er toora 8x18" et 35;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2010 120nm er momentet fabrikken oppgir på slik bil, ved rene gjenger og uten smøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2010 står det noe om slikt i instrument boka som hører til bilen og kansje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2010 står det noe om slikt i instrument boka som hører til bilen og kansje? Trolig:) Orginale rephåndboka ELSA sier i allefall det jeg sa i forrige innlegg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2010 Trolig:) Orginale rephåndboka ELSA sier i allefall det jeg sa i forrige innlegg:) takk for svar, da skal jeg prøve i morgen når jeg får på ny felgene;) skal jeg bruke samme NM på adapterne også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2010 Siden adapterene skal holde felgene på plass, så ja. Bare husk på å dra til litt forsiktig når du drar til boltene som holder felgen på plass, og at boltene ikke er for lange til å brukes på skrudde spacere. Ikke noe suksess å skru hjulboltene inn i navet, for da sitter ikke felgen ordentlig på, og ei heller liker boltene det i lengden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2010 120nm er momentet fabrikken oppgir på slik bil, ved rene gjenger og uten smøring. Blir dette fulgt av alle møller verkstedet rundt i Norge......? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2010 Men da sier jeg bare takk for svar alle sammen:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...