Hjelp! Skifte lyspære høytsittende bremselys bak Golf V GTI?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvordan man bytter lyspæren/diodene som sitter på høytsittende bremselys bak på Golf V GTI?

Hadde bilen på møller og de mente hele spoileren må av for å komme til. Og da må den skjæres av siden den er limt på.

Er det ingen andre måte å komme til på?

Takker for alle svar ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spoiler må av. og lampen må byttes. Får ikke løse dioder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spoiler må av. og lampen må byttes. Får ikke løse dioder.

Okey. Litt kjipt at hele spoileren må av. Da må den jo skjæres av og lakk etc kan bli skadet.

Tungvindt Volkswagen har laget det da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikkje spoileren skrudd da?? har hørt at når man tar vekk ramma rundt glasset på innsida så er det nokre skruer der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikkje spoileren skrudd da?? har hørt at når man tar vekk ramma rundt glasset på innsida så er det nokre skruer der.

Den er dessverre limt på GTI...Ivertfall min.. Er annerledes på "vanlig" Golf V og lettere å skifte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gti/r-line spoler er limt med dobbeltsidig tape. lett og ta av med feks fiskesene man drar under. :)Lakken tar ikke skade av dette:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gti/r-line spoler er limt med dobbeltsidig tape. lett og ta av med feks fiskesene man drar under. :)Lakken tar ikke skade av dette:)

Den er grei :) Men er 99% sikker på at min er limt på med sikaflex. Spoileren har vært av før...

Da er jeg like langt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei :) Men er 99% sikker på at min er limt på med sikaflex. Spoileren har vært av før...

Da er jeg like langt :)

Ja da kan du ha et problem: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da kan du ha et problem: klø :

Jepp ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.