Rengjøring av plastedeler innvendig.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Audi A3 som har lys grå plast i interiøret. Problemet med dette er at det synes veldig fort når det blir flekker på det. Spesielt nede ved dørstokken på førersiden. Denne plasten er veldig ruglete og vanskelig å rengjøre. Har prøvd alt mulig med skuresvamp og alt mulig, men det blir ikke helt bra. Noen som har noe tips til å rengjøre dette? Hva slags middel bør jeg bruke og utstyr? Verste jeg vet er en bil som ikke er skikkelig ren innvendig!

 

Håper noen kan hjelpe meg med dette...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chemical Guys Green clean til vask, og Scholl Purple 9000 etterpå, begge selges hos scandicshine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags midler har du til rådighet? Det kan jo være verdt forsøket å prøve en neglebørste (20,- på kiwi)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg anbefaler AUTOGLYM interiør shampo. funker vanvittig bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg anbefaler AUTOGLYM interiør shampo. funker vanvittig bra :)

 

Godt å se at det ikke bare er jeg som har gode ord om denne.

 

Sikkert mye som er like bra eller bedre, men Ag er lett å få tak i og ikke spesielt dyrt heller. Møller har jo Ag, og der har vi grei rabatt-avtale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode tilbakemeldinger. Skal nok gjøre innkjøp av en sånn Autoglym shampoo. Har brukt flere av AG's produkter og de er jo utrolig bra. Kan jo egentlig ta hele bilen innvendig når jeg først er i gang. hehe. Får vente til temperaturen stiger litt slik at man ikke fryser ihjel når man driver på. Skulle så inderlig hatt tilgang til en garage for å gjøre sånne ting... men men... takk for tipsene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chemical Guys Green clean til vask, og Scholl Purple 9000 etterpå, begge selges hos scandicshine.

 

Denne støtter jeg. Scholl Purple 9000 gjorde at interiør og gummimatter ble like fin som da A4'en min var ny for 5 år siden. Helt rått produkt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.