lakkere bakfanger C4. Litt problemer.

Anbefalte innlegg

De svarte listene på bakfangeren er heller vanskelige å få av, så jeg har maskert dem, men det er så liten glipp mellom list å fanger av det vanskelig å maskere,

Har hatt froblemer serlig med klarlakken at maskeringstapen blir fastlimt i klarlakk.

Har hatt et svare strev med å pirke ut tapen inni sprekkene, så nå vurderer jeg å lakke listene også, slik det er på S6, men blir det bra?

ellers andre tips anngående maskeringen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir VELDIG bra med lakkerte lister, men det skulle no ikke være noe problem med å ta de av heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir VELDIG bra med lakkerte lister, men det skulle no ikke være noe problem med å ta de av heller.

 

Jo det er problem ja ser det ut som, sidelistene er klipset fast men på enden har de seks pungter som er en slags pungtsveis i plast, midt listen vet jeg ikke for her sitter det et deksel forran klipsene som er limt ser det ut som.

 

Men dere lakkerer ikke helt ned? bare de sorte listene? Å får dere problemer med at lakken fra listen flyter sammen med resten? vil det ikke da sprekke opp senere?

 

Den nederste plasten er veldig ru og stygg men det vises jo ikke der nede. Blir det lakkert vil ting vises lettere: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.