#1 Skrevet Mai 14, 2010 Hei... trenger en link eller lignende til moment på topp kam drev etc.. noen som har info om dette nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2010 Ligger i DIY-forumet: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=119565 står i første post. I DIY-forumet ligger også en stor tråd om mulige feil på denne motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2010 Takker Steinar.. overså desverre den moment lista i starten der jeg.. leste nok litt fort, men har løst seg:=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2010 Takker Steinar.. overså desverre den moment lista i starten der jeg.. leste nok litt fort, men har løst seg:=) Ikke helt sikkert at du gjorde det, jeg lagde den da du spurte Ellers stod alle de nødvendigste momentene utover i tråden der de hører hjemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...