Noen som vet hvor jeg får tak i denne fangeren?(Passat 3GB)

Anbefalte innlegg

Fant en Passat med en fanger jeg bare MÅ ha på min!!

Noen som har noen slags formening om hvor jeg kan få tak i den??

Ser ut til å være en "add-on"..

På forhånd takk for alle tips :)

nuernberg-27.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ligner da veldig på Møllers "orginalstyling" Votex. Runar Kopperud har denne på Passaten sin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den orginale styling ja. ser skjøten mellom fanger og spoiler går tvers over. og ikke i en Z , men den er veldig fin og diskre, har faktisk lurt på det settet selv og de samme felgene : ja :

Ellers er jo min akkurat lik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier! :)

Men å handle fra VAG er vel dyrt...??

Noen andre som tar inn dette til landet..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant fangeren ja :)

Men den leveres uten chromelista tydeligvis..det likte jeg ikke..den MÅ man jo ha..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den chromelista er vel bare å bestille ifra chrome-tuning eller no... Blir vel det samme som mange har gjort rundt vinduene sine og slik...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ligner da veldig på Møllers "orginalstyling" Votex. Runar Kopperud har denne på Passaten sin.

Så ut som original-stylingen dette ja, MS Design lager denne for Votex og selges gjennom Møller-systemet. Var vel ikke så dyr tror jeg, rundt 3000 kr fullpris, så kommer lakkering i tillegg. Topp passform og medfølgende gitter, settes rett over orig.fangeren slik at man ikke ødelegger noe. Anbefales!

passat_RKO3_2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den fangeren er jo bare helt nydelig!! :)

Men går det ikke å få den lista rundt gitteret under skiltet i chrome??

Det er jo det eneste som mangler..

Går bra med originale grøftelys og alt da med andre ord...??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den fangeren er jo bare helt nydelig!! :)

Men går det ikke å få den lista rundt gitteret under skiltet i chrome??

Det er jo det eneste som mangler..

Går bra med originale grøftelys og alt da med andre ord...??

Nei da må du kromme de selv, fantes ingen alternativer her ved bestilling mener jeg...

Jepp originale grøftelys funker fint, det eneste inngrepet i orig.fangeren er at man tar av rillene bak hvor gitteret kommer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei da må du kromme de selv, fantes ingen alternativer her ved bestilling mener jeg...

Jepp originale grøftelys funker fint, det eneste inngrepet i orig.fangeren er at man tar av rillene bak hvor gitteret kommer...

Okei..Men er det nye "luftinntaket" under gitteret like stort som det gamle?Sånn omtrent?I såfall finnes det vel chrome å få tak i

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei..Men er det nye "luftinntaket" under gitteret like stort som det gamle?Sånn omtrent?I såfall finnes det vel chrome å få tak i

Jepp stemmer, de nye gitterne havner rett foran der hvor de originale rillene i orig.fangeren satt...

Det går muligens an å kle de nye rammene med kromfolie eller finne rammer fra liknende styling...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp stemmer, de nye gitterne havner rett foran der hvor de originale rillene i orig.fangeren satt...

Det går muligens an å kle de nye rammene med kromfolie eller finne rammer fra liknende styling...

Høres i grunn flott ut, for da har de slike chromdeksler på http://www.chrom-tuning.com :)

Men til en slik fremfanger må man jo også ha en litt skikkelig bakfanger..Noen forslag?

Vil gjerne ha en der eksospottene kommer ut i et gitter "midt på fangeren" omtrent..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres i grunn flott ut, for da har de slike chromdeksler på http://www.chrom-tuning.com :)

Men til en slik fremfanger må man jo også ha en litt skikkelig bakfanger..Noen forslag?

Vil gjerne ha en der eksospottene kommer ut i et gitter "midt på fangeren" omtrent..

Tja du kan jo vurdere MS Design/Votex-bakfangeren tilsvarende den foran, eller så har Dietrich en ganske fin en...

Passat3BG_dietrich-bak.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja du kan jo vurdere MS Design/Votex-bakfangeren tilsvarende den foran, eller så har Dietrich en ganske fin en...

Den fangeren var ikke så dum den :)

Men hvordan ser den Votexfangeren ut da?

På hjemmesida til Votex har de ikke akkurat noe å skryte av hva angår bakfangere..

Men Dietrichfangeren er vel ikke "add-on"?

Må vel bytte hele fangeren..

Og får jeg da chrome-listene som følger linja rundt bilen..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den fangeren var ikke så dum den :)

Men hvordan ser den Votexfangeren ut da?

På hjemmesida til Votex har de ikke akkurat noe å skryte av hva angår bakfangere..

Men Dietrichfangeren er vel ikke "add-on"?

Må vel bytte hele fangeren..

Og får jeg da chrome-listene som følger linja rundt bilen..?

Men står MS Design-fronten på Votex sine sider da? Hvis ikke må du lete på MS-sidene eller andre steder isteden tipper jeg...

Aner ikke hvordan Dietrich-bakfangeren monteres og hva som skjer med crome-lista... :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur og snakka med VW i dag..6600,- for fremfangeren fikk jeg beskjed om..

Bakfangeren fantes det visst en del typer av..også forskjell på øvre og nedre del..

Men de hadde såklart ikke noen form for formening om hvordan dette så ut eller noe som helst..Hadde aldri solgt noe slikt..Sto referert til Votex-katalogen på skjermen til kundebehandleren, men den katalogen hadde de ikke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur og snakka med VW i dag..6600,- for fremfangeren fikk jeg beskjed om..

Bakfangeren fantes det visst en del typer av..også forskjell på øvre og nedre del..

Men de hadde såklart ikke noen form for formening om hvordan dette så ut eller noe som helst..Hadde aldri solgt noe slikt..Sto referert til Votex-katalogen på skjermen til kundebehandleren, men den katalogen hadde de ikke..

Javel, hørtes rimelig dyrt ut, kan ikke huske en slik villedende pris på MS Design-fronten nei... Skuffende at de kan så lite om dette, men kikk på disse sidene, så ser du litt mer...

http://passat3b.de/passat3bg/frontschuerzen.php

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javel, hørtes rimelig dyrt ut, kan ikke huske en slik villedende pris på MS Design-fronten nei... Skuffende at de kan så lite om dette, men kikk på disse sidene, så ser du litt mer...

http://passat3b.de/passat3bg/frontschuerzen.php

Hvor kjøpte du fangeren din?Kunne kanskje ha vært verdt å ta en telefon dit..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøpte du fangeren din?Kunne kanskje ha vært verdt å ta en telefon dit..

Som jeg sa på PM, kjøpt hos Møller...Men kosta ikke 6600 kr, skjønner ikke hvordan det kan ha blitt så dyrt plutselig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var inne på http://www.votex.de og så på stylingen dere snakker om... Der er en annen type bakfanger enn den som ble vist her, som erstatter den nedre delen (legges utenpå?), og jeg lurte på om noen vet om den kan brukes på min som har ryggesensorer?? Finnes denne siden på norsk eller engelsk?? Tysk er delvis vanskelig å forstå... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenr på Votex-frontspoileren er 3B0 071 609B 9AX

Matchende hekkskjørt er 3B9 071 611 9AX (for Variant)

Sideskjørt h/v er 3B0 071 685B 9AX

Litt lettere å finne riktig pris på løse deler når man har delenr....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenr på Votex-frontspoileren er 3B0 071 609C 9AX Pris kr 5.395 + frakt

Matchende hekkskjørt er 3B9 071 610B 9AX (for Variant)

Pris kr 3.432 + frakt

Pris kr 6.770 + frakt

Da er det vel bare å bestille.....?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenr på Votex-frontspoileren er 3B0 071 609C 9AX Pris kr 5.395 + frakt

Matchende hekkskjørt er 3B9 071 610B 9AX (for Variant)

Pris kr 3.432 + frakt

Pris kr 6.770 + frakt

Da er det vel bare å bestille.....?

Er disse prisene med rabatten vi i klubben har hos Møller eller?

Hvis ikke varierer jo prisene noe veldig forhandlere mellom...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er disse prisene med rabatten vi i klubben har hos Møller eller?

Hvis ikke varierer jo prisene noe veldig forhandlere mellom...

Regner med prisene der er veiledende...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med prisene der er veiledende...

Da skal jeg ta en tur innom Møller i Trondheim i påska..Så får vi vel svar :)

Takk for prisene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.