#1 Skrevet Mai 14, 2010 Hei! driver å bytte skiver på instr.panelet mitt da de var noen kvite uorginale som viste feil. Fant noen orginale som jeg tenkte jeg sko hive i, alt jekk fint helt til nå når jeg satt de samen. Sko teste panelet men turtelleren virker ikke tenkte jeg sko prøve å bytte nålene å da virket jammen meg turtelleren, men da ikke speedometeret... Slik jeg forstår det så blir nålene "styrt" magnetisk? Kan nesten virke som at den ene nåla er avmagnetisert eller noe? Forstår ikke helt hvordan dette virker men vist noen kan fortelle meg det eller aller best en løsning på problemet mitt hadde det vert topp Takker for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2010 bump... har ett håp om få satt dette samen snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2010 Sikkert ødelagt den motoren ved at enten et av drevene er ødelagte eller ute av posisjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2010 Sikkert ødelagt den motoren ved at enten et av drevene er ødelagte eller ute av posisjon. men da hadde vell ikkje feilen fulgt nåla? virker ikke turtelleren kan jeg bare bytte nåla med speedometeret så virker de å visa versa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2010 Var antageligvis litt skeiv i øya da jeg leste posten din, for det fikk jeg ikke med meg Ja da blir det verre, men du er sikker på at det ikke er tilfeldig? Bytte over en gang til? Jeg har i allefall aldri opplevd det der, men har opplevd at enkelte har fått et drev ut av posisjon og da kan du føle tilnærmet lik null motstand i motoren om du beveger nålen med fingeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2010 Har byttet mangfoldige ganger å det er alltid kun den ene nåla som virker, kjente motstanden å viser seg den ene nåla hadde litt lengre aksling enn den andre, så den slepte neri skiven... Drog den litt ut nå å nå virker den, viser dog 20 feil å er treg me å nå 0 men får prøve å rette litt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2010 Se det, se det! Da blir det nok i orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 16, 2010 Ser slik ut! Takk for tips Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...