#1 Skrevet Mai 15, 2010 (endret) Her er Live fra det pågående løpet der møllerbil motorsport deltar.. ligger nå på en stabil 2 plass ca 5 min bak nr 1 i sin klasse. http://adac.24h-rennen.de/Live-Streaming-2010.4101.0.html Her kan det følges med på hvordan det går med det norske teamet:) http://www.mollerbil-motorsport.no/wip4/default.epl?id=31075 Til info så deler møllerbil motorsport pitboks med audi teamet, med Hans joachim stuck blandt annet som kjører R8 v10 LMS. Mye filming rundt boksen der nå, da det ser ut til at deres r8 lms har stoppet. Teamet er phoenix racing og de har blandt annet bilstein r8 v10 lms. Teamet som leder i vår klasse heter raeder og har start nr 133. Sort TT-S. De har også Osram gallardoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2010 Database Error The current username, password or host was not accepted when the connection to the hiddenbase was attempted to be established! ' Hadde vært morsomt å sett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2010 Prøv igjen flere ganger.. er litt problemer pga så mange som streamer tror jeg:) Funka her hos meg nå på 2 forsøk. Ps det er ikke bare den ene kamera vinkelen som vises hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2010 Smøøøør! Nå funker det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2010 Det ser ikke ut som det går så fort i enden på depot strekka der inne på gp banen.. men ttn til møller har ca 225-230kmt i enden der dere ser de svinger.. og det er biler med dobbelt av hestene der ute:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2010 "sitt på" en runde med møllers tt.. Sammenlikn gjerne med onboard filmer fra andre raske biler på youtube.. så skjønner man hvor fort dette går;) Nei det er ikke fortfilm. http://www.mollerbil-motorsport.no/wip4/movie.epl?cat=&id=20718 Legger ved et bilde fra førerstolen, for å gi inntrykk av hvordan det er bak rattet i bilen, jeg er 183 høy og tar her bilde i øyne høyde:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 17, 2010 Synd at Møller måtte bryte Hadde unnet teamet å fått kjørt noen runder mot slutten av løpet ihvertfall! Hadde vel gitt litt til mekanikerne som har skrudd som fa** i hælja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 17, 2010 Synd at Møller måtte bryte Hadde unnet teamet å fått kjørt noen runder mot slutten av løpet ihvertfall! Hadde vel gitt litt til mekanikerne som har skrudd som fa** i hælja. Enig! Er utrolig kjipt å bryte når man har skrudd hele helga! Synd at girkassehavari skal ødelegge! Trodde den nye kassen var trygg jeg:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...