#26 Skrevet Juli 23, 2010 satt hjernen i service-modus før justering av tenning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 24, 2010 Nei det har jeg ikke gjort. Gått fint de andre gangene jeg har justert tenninga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 25, 2010 Service-modus er et must 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 26, 2010 hvordan setter man hjernen i servicemodus ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 26, 2010 service modus er vel og ta av blå temp føler? det har jeg jo gjort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 1, 2010 Hvilket turtall har du gjort det på da? Skal ruses over 3000 rpm og holde 2500 når du justerer tenningen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...