#1 Skrevet Mai 16, 2010 Noen som vet hva som er galt? Lukter skikkelig våt hund (vondt) når jeg har på klima anlegget. Har forsøkt å rense den på dekkman med AC rens men det fungerte bare i et par dager så var lukten tilbake. Tips?? Nå når sommern kommer er jeg jo avhengig av å kunne bruke klimaen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2010 har ikke peiling hvis ac'n er rensa, men kjøp deg en hund dusj den før du skal ut å kjøre så tenker du ikke så mye på det ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2010 skift kupe/pollenfilter og ta ac rens igjen. har sikkert ikke fått bort alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2010 Har god erfaring med denne: http://www.nanowebshop.no/catalog/product_info.php?products_id=166 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2010 Har hatt slikt flere ganger, og det har da vært pollenfilteret som har trengt utskiftning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2010 Høres ut som om du har dog i systemet. haha. Om du bruker en sånn liten boks til å sette inn i bilen, så tar du først bort det gamle filteret, sett på vifta og sprøyt 10-15 sek inn i åpningen hvor filteret vanligvis står, så får du kvesta bassiluskene helt utenfra. SÅ setter du sprayboksen inn i kupeen, og vifta på resirk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2010 Byttet også pollenfilteret på en golf jeg kjøpte for kort tid siden. Det luktet grevling,blaut hund++++ Byttet filteret og vips var det god lukt i bilen igjen:) Luktet på filteret og luften kom helt klart fra filteret:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...