Lukter våt hund av klimaen, hva er feil?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva som er galt? Lukter skikkelig våt hund (vondt) når jeg har på klima anlegget. Har forsøkt å rense den på dekkman med AC rens men det fungerte bare i et par dager så var lukten tilbake.

Tips?? Nå når sommern kommer er jeg jo avhengig av å kunne bruke klimaen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke peiling hvis ac'n er rensa, men kjøp deg en hund dusj den før du skal ut å kjøre så tenker du ikke så mye på det ;P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skift kupe/pollenfilter og ta ac rens igjen. har sikkert ikke fått bort alt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt slikt flere ganger, og det har da vært pollenfilteret som har trengt utskiftning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som om du har dog i systemet. haha.

Om du bruker en sånn liten boks til å sette inn i bilen, så tar du først bort det gamle filteret, sett på vifta og sprøyt 10-15 sek inn i åpningen hvor filteret vanligvis står, så får du kvesta bassiluskene helt utenfra. SÅ setter du sprayboksen inn i kupeen, og vifta på resirk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet også pollenfilteret på en golf jeg kjøpte for kort tid siden. Det luktet grevling,blaut hund++++ Byttet filteret og vips var det god lukt i bilen igjen:) Luktet på filteret og luften kom helt klart fra filteret:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.