#1 Skrevet Mai 16, 2010 (endret) Driver å overhaler en 1,6TD motor, og må bytte aggregat opplagringene 2 stk.. Men hvordan bytter man di og hvor får man tak på di? Ser ingen deler på det i atke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2010 Sjekk AutohausAZ, der har jeg handlet det meste til mine GTD-motorer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2010 Sjekk AutohausAZ, der har jeg handlet det meste til mine GTD-motorer Fant bare o- ring og oljetettningen der.. til den akselen:( Men skulle hatt tak i dette kjapt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2010 Motor-teknikk i Oslo har disse, hvis du tenker lagrene i blokka som går på akslingen til vakum-pumpa. Finner ikke disse i Etka, Møller sliter litt der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2010 Motor-teknikk i Oslo har disse, hvis du tenker lagrene i blokka som går på akslingen til vakum-pumpa.Finner ikke disse i Etka, Møller sliter litt der.... Jepp, disse jeg tenker på ja, er vel vanlig at disse ryker.. er store biter som har løsnet på di.. men akselen har ingen skader. da skal jeg høre med di:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2010 Jepp, disse jeg tenker på ja, er vel vanlig at disse ryker.. er store biter som har løsnet på di.. men akselen har ingen skader. da skal jeg høre med di:) De har, garantert. Har bestilt derfra mange ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2010 I såfall er vel dette noe som Ecconor også får tak i raskt og rimelig http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1849627#post1849627 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...