Hvor skal jeg bestille meg coiler?? (HASTER)

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte å bestille meg ny coil rekka til S4'en min 2.2 20vt.. Så lurer jeg på om har noe av dere kjøpt coilene på 034? Har 2 alternativer her hvor skal jeg bestille? sel linken.

nr 1

http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=25_66_69&products_id=450&osCsid=3cr2i4kvlqiakpq6m8g7antee4

nr 2

http://viewitem.eim.ebay.no/ZndspulenUmbaukit_fr_Audi_20V_Turbo_S4__S6_C4/130285501028/item

Passer denne 3 bars map sensoren på AAN hjernen? Tenkte skulle bytte ut 2.5 bars sensoren min..

http://www.034motorsport.com/product_info.php?products_id=616

Takk på forhånd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte meg de 034 coilene til 255$.. Håper dem fungerer da:P

http://www.034motorsport.com/product...kpq6m8g7antee4

Det jeg har planer om er å montere K26 turbo, RS2 dyser, RS2 chipper (400hk), 1.9bars fjær og 3 bars map sensor..

Bør vel få ut noen hester på det vel? Veit ikke hvor mye K26'en lader men..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg har planer om er å montere K26 turbo, RS2 dyser, RS2 chipper (400hk), 1.9bars fjær og 3 bars map sensor..

om du har bestillt det settet til 255 så har du ikke bestillt noe coiler, bare ledningsnett til å koble 1.8T coiler til s4/s6. Står at du må kjøpe coiler utenom. Dette er det samme som apikol selger bare at de leverer med coilene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du har bestillt det settet til 255 så har du ikke bestillt noe coiler, bare ledningsnett til å koble 1.8T coiler til s4/s6. Står at du må kjøpe coiler utenom. Dette er det samme som apikol selger bare at de leverer med coilene

Serr?? F@#€%!!! Må jeg kjøpe coiler til dem nå da? Haff.. Åssen coiler må jeg ha til dem da veit du det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Serr?? F@#€%!!! Må jeg kjøpe coiler til dem nå da? Haff.. Åssen coiler må jeg ha til dem da veit du det?

tipper alt av VAG coiler til 1.8T og 2.0T passer. eneste er at en må skrelle av litt gumme for at de skal passe ned i topplokket. Står i annonsen part # 06B 905 115R eller siste revisjon av dette.

Stikk på vag i morgen og sjekk hva coilene koster per stk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E det enn sånn magisk K26 du har eller en sånn gammel k26/27 hybrid du har?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E det enn sånn magisk K26 du har eller en sånn gammel k26/27 hybrid du har?

Hehe det er en "magisk" k26 bare :P jeg har ikke tenkg på noe voldsomme HK tall, satser på 320-330 ellno hvis det er det du tenker på:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe det er en "magisk" k26 bare :P jeg har ikke tenkg på noe voldsomme HK tall, satser på 320-330 ellno hvis det er det du tenker på:)

aha, men bruker du en chip som er beregnet på rs2 da siden du sier rs2 chipper (400hk)? Da må du vel ha rs2 lmm i tillegg til 3bars map så det blir noe riktig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha, men bruker du en chip som er beregnet på rs2 da siden du sier rs2 chipper (400hk)? Da må du vel ha rs2 lmm i tillegg til 3bars map så det blir noe riktig.

Det veit jeg ikke, har sendt e-mail til han spur om mere info om chippene... Men det som sto i annonsen var at "trim chip til S2 S4 S6 RS2 400hk+ 550nm+ Større turbo, grenrør,rs2 dyser 1.9WG fjær og 3bars map.." De var de so so der.. Så jeg vener på svar fra selgeren..

Fikk svar fra han akkurat nå!

> Hei!

> Jeg lurer på om denne RS2 chippen om den passer til min S4 med AAN

> motor?

> Vil den fungere bra med K26 turbo, RS2 spridere, 1.9 bars WG fjær og 3

> bars map sensor?

Svar:

hej,det ska funka perfekt,dom är mappade för dom grejerna...och passar s4,aan motorn

mvh Lars

>

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss den er mappet for en større turbo og borti 400hk vil det nok fungere helt annet enn perfekt med en std k26 som gir max 320-330hk... sier seg vel nesten selv at du må ha samme turbo som oppsettet er laget for at dette skal fungere helt 100%, ellers blir det bare halvgjort og en motor som ikke går som den skal. Siden du setter i en k26 så er det vel en idè å sette i en chip som er beregnet for denne turboen og, er noen her på forumet som kjører på slik som er laget av ES.

Et hot tips er å først kjøpe chippene, deretter handle inn de delene som programmet er laget for. En chip er ikke universal så en kan ikke bare klaske sammen hva som helst...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss den er mappet for en større turbo og borti 400hk vil det nok fungere helt annet enn perfekt med en std k26 som gir max 320-330hk... sier seg vel nesten selv at du må ha samme turbo som oppsettet er laget for at dette skal fungere helt 100%, ellers blir det bare halvgjort og en motor som ikke går som den skal. Siden du setter i en k26 så er det vel en idè å sette i en chip som er beregnet for denne turboen og, er noen her på forumet som kjører på slik som er laget av ES.

Et hot tips er å først kjøpe chippene, deretter handle inn de delene som programmet er laget for. En chip er ikke universal så en kan ikke bare klaske sammen hva som helst...

Du sier noe der ja! Men alt dette var ikke planlagt.. Fikk tak i en rs2 dyser, k26 og satt den på, så nå må jeg ha nye coiler som jeg har bestilt feil(typisk meg og ikke lese hele teksten ferdig) Da tenkte jeg, imens jeg har begynt kunne sette inn ny 3 bars map sensor og nye chipper da og bare skru litt trykket opp.. Begynner å bli lei av den bilen slik den er nå, er mtm 290 chipper der, den går ikke lenger syns jeg da:P Men jeg skjønner hva du mener ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper at det er ok. at jeg låner tråden litt. Ha kjøpt og fått dette ledningsnettet fra 034 motorsport.http://www.034motorsport.com/product_info.php?products_id=450

Har orginale coiler pr. nå. Tanken var jo å bli kvitt POSène. Forstår nå at jeg også må bytte ut coilene, da de ikke passe på ledningsnettet som er kjøpt fra 034 motorsport.

Er da alternativet å kjøpe det dyrere settet fra 034 motorsport eller å evt. kjøpe coiler til 1,8t?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.