Anbefalte innlegg

Jeg holder på å skal ta av en orginal baklukevinge på en S4 C4.

Ser at den ligger an på hver ende ( side ). Trodde at disse bare var limt med sånnt rutelim eller lign.

Lurer på om det kan sitte en skrue gjennom kanten på bakluka ? Noen som vet ?

Får ta med det, at låsen på bakluka har låst seg, så jeg får den ikke opp...

Mvh. Inge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sitter en skrue på hver side ja.

underside.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge låsene kommer du lett til hvis du åpner dekslene (teppet) nederst på bakluka, løsnes enkelt fra ytterkant av bakluketrekket med en skrutrekker, bend forsiktig så åpner en ca. 20cm. luke seg. (Laget for å bytte pærer..) Da er det bare å dytte lett på hendlene nedi der. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på noe her.. har en a6 c4, uten vinge, eller det vil si, det er miiini slags vinge på en cm eller mindre.. men denne er sveist fast, og finnes ingen hull for montering av en f.eks slik vinge som her på bilde jeg har fått tak i..

hva gjør jeg med det? finnes det ingen vinger jeg kan montere rett på med bra passform på denne?

ser ut til at hvis jeg bare borrer hull å legger vingen på og skrur fast, vil det bli dårlig passform....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hey

eg borret og limte den epoxi fast , funker for meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan ble passform da? stikker den ikke langt oppover fra selve luka?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt jeg vet er formen på luka lik, det er bare det at luke for spoiler har huller for montering, noe de andre lukene ikke har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt jeg vet er formen på luka lik, det er bare det at luke for spoiler har huller for montering, noe de andre lukene ikke har.

Ikke helt korrekt.;)

Avant bakluke uten spoiler er en del fyldigere enn luke for spiler når spiler er fjernet.

Det vil nok se rart ut å montere løs spoiler oppe luke som ikke har. I tillegg mangler den hullene og en nedsenking omkring hullene/innfestingen. Videre har spoiler-luka litt andre hengsler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke bra.. vil jo ha en liten ekstra vinge. noen tips da?. uten å måtte bytte luke, finnes det ingen som passer på denne luka?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan prøve å ta noen bilder av forskjellene i morgen , da jeg har 2stk luker stående av forskjellige typer ( med og uten vinge) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja kan du jo gjøre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.