Foringer til forstilling og bakaksel audi 80CC 1986.

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en audi 80CC 1986 som "hyttebil" Den brukes noen ganger i året, og har gått greit gjennom EU kontroll, i år fikk vi imidlertid beskjed om å skifte gummiforinger i forstilling og i oppheng av bakaksel. Smal sak tenkte jeg helt til jeg fant ut at det ikke er mulig å få tak i disse delene lengere til dette forhistoriske objektet. VW-Audi importøren (Møller) fører ikke dette lengere. Noen som vet hvor jeg evt kan fa tak i dette,? synd å måtte vrake bilen bare på grunn av dette.

Hallvard

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får kjøpt polyurethan foringer til både for- og bakaksel. Enten powerflex eller superflex.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en slik bil utenfor ei hytte i dag, så da tenkte jeg på denne.

Mekonomen har både nye foringer og bærearmer. Foringene koster 74 kr/stk i følge nettsida deres. Ikke akkurat noen dyptgripende investering:). Foringer til bakakselinnfestinga har jeg dog ikke funnet ennå, så da er du i verste fall henvist til polyforingene Ole Håkon tipsa om ovenfor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.