#1 Skrevet Mai 16, 2010 Trenger hjelp til å finne ut hvor jeg kan få tak i / få kjøpt nedre grill som denne: Snakker da om de 4 rillene i midten av fangeren. Glenn "Du et slik dajm du myyth?" Kolloen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2010 Joachim vågen har han som bygde den bilen på facebook så du kan jo evt få joachim til å spørre for deg! men du skal ikke se bort ifra at dette er custom all the way ser nesten ut som 2 Touran emblemfrie griller som er plastsveisa sammen fet modd er det uansett! lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 17, 2010 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2010 gepeffert eller hva det nå heter Skal lage egen til min, mangler bare å få bestilt meg ny OEM grill jeg kan kappe i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2010 Får håpe han klarer engelsk da Noen som vet billigst (men allikevel rask) frakt til Norge? Er det 25% MVA på kjøpssummen bare? Eller frakten også? Kan man komme utenom dette om de merker med "gift"? Eller var dette bare i gamle dager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2010 her er en med 3 riller i steden for 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2010 Ser ut som gepeffert sin har 3 riller også. Selv om de bruker en viss kjent hvit rocco som illustrasjonsfoto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 19, 2010 Ingen som vet om noen andre utsalgsplasser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2010 Lage selv, eller kjøpe der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 20, 2010 Får jo ikke noe svar på mail fra de. Tysken min er mer crappy enn singelframe på golf 3 vr6, så det begir jeg meg ikke ut på Tørr ikke bestille, før jeg har fått avklart at de shipper til norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 21, 2010 Sier ikke nei takk, hvis noen tysk-kyndige kunne trått til og hjulpet meg med å få til dette Send gjerne PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 22, 2010 bare å skrive på norsk her http://translate.google.com/# 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...