#1 Skrevet Mai 17, 2010 Vi treffes som vanlig ved arenum. Er det opplett så ta med grillmat. Jeg kjøper ihvertfall med meg en engangsgrill. Og kaffe tar jeg med som vanlig:)))) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2010 Alright:) Jeg satser på å komme, skal jobbe overtid, men vet ikke når jeg er ferdig....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2010 Stiller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2010 stiller sterkt neste gang om 2 uker med masse nytt på bilen! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2010 kommer jeg og etter gammalt ta med kopp idag da Elisabeth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 18, 2010 mja, planen var å dukke opp. Men får bli en annen gang, ble plutselig askefest her i nordsjøen igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 18, 2010 kommer jeg og etter gammalt ta med kopp idag da Elisabeth det er ikke så lett å huske alt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 18, 2010 Tar meg en tur jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 18, 2010 jeg også tar meg en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 18, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 18, 2010 Kjempe bra oppmøte idag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 18, 2010 Takk for eit trivlig treff . Detta var mitt fysta treff, men ikkje da sista 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...