#1 Skrevet Mai 17, 2010 I dag merket jeg at det var noe galt med servoen min. Når jeg svinger på rattet er det som om servoen jobber noe enormt. Kommer rare lyder. Noen som vet hva dette kan være? Bilen er en A4 1,8T 97 modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2010 Type høy hvine/virrelyd? Sjekk servoolje-nivå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 17, 2010 Ikke hvine lyd akkurat, mer som en høy summelyd. Sjekka servo oljen, og den var litt nedenfor merket, og er svart med skum på toppen. Er det normalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2010 Ikke hvine lyd akkurat, mer som en høy summelyd.Sjekka servo oljen, og den var litt nedenfor merket, og er svart med skum på toppen. Er det normalt? Blir det hvis det er for lite olje. Fyll på før du kjører noe mer.. Hilsen noen som akkurat har skiftet servotannstang på b5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2010 hadde en hyle lyd på min servo, var da oljen som hadde mistet "egenskapen" sin, tømte ut å fylte på, startet bilen og lyden var der enda, men morgenen etterpå var alt ok! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...