#1 Skrevet Mai 17, 2010 Var å sjekket en sikring (skilt belysning) og leste at det finnes en ledig plass for automatisk nivåregulering i sikring boksen.. Så finnes det xenon originalt på B5? Min har jo ikke det nå, men finnes det ombyggingssett? Føler på akslingene, kablet sett og alt det man trenger for å bygge om bilen til xenon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2010 Får kjøpt følerene som skal på hver aksling med kabelkit ja :=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 17, 2010 Har du dele nummer? eller link til butikk som selger det? :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2010 kufatec, se første tråden i denne posten http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=182367 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2010 S4 B5 har iallefall det, så bør være fullt mulig å mekke til....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 17, 2010 Tøft, 8-900kr for kabel kitet. Men hva med motor på lyktene? Bruker man de originale, eller må de byttes ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 17, 2010 Tøft, 8-900kr for kabel kitet. Men hva med motor på lyktene? Bruker man de originale, eller må de byttes ut? Du må ha nye lykter med alt... du finner det sikkert på ebay til en fin pris. Det er jo linselys på xenon, og det er innebygde ballaster og andre sokkler på xenon vs vanlig halogen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 17, 2010 Jeg ser for meg at jobben med å montere dette går ca etter boka. Problemet er vel å få det godkjent? Biltilsynet vil nok gjøre alt for å ikke få det godkjent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 17, 2010 Du må ha nye lykter med alt... du finner det sikkert på ebay til en fin pris.Det er jo linselys på xenon, og det er innebygde ballaster og andre sokkler på xenon vs vanlig halogen. Ja, kan fort bli dyrt det da.. Kabelsettet, nye lykter som er godkjent for xenon... Tror kanskje jeg dropper det jeg.. enn så lenge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 17, 2010 jeg har hatt xenon på min b5 nå ein stund å blei stoppet i kontrol men sa ingenting om lysa eneste var at de ikkje likte tåkelysa som det også var xenon i.... Har du linselykter så ser det jo orginalt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 17, 2010 Jeg har kjøpt linselamper på bilen.. For å få en sånn facelift følelse.. Sammen med tåkelys nede. Har lenge vurdert å sette inn xenon i nærlys.. Men er jo dritt om man blir stoppet i teknisk kontroll da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 17, 2010 blir du stoppet er det jo bare å sette inn en halogen pære å la ballaster ligge så inn å vise bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 17, 2010 Ja, sant nok. Kan ha en pakke med H7 pærer liggenes bak i bilen. Blir jeg stoppet så spiller jeg dum og later som jeg ikke forstår det og trodde det var lov.. "jaja, da får jeg bytte igjen da" Bare passe på at jeg får justert lysene riktig da.. Så jeg ikke lyser på de jeg møter på veien.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 17, 2010 Bytter du pærene me en gang så tviler jeg på at du må vise ijen bilen etterpå hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 17, 2010 Jeg har xenon originalt på a4 b5. Bare i nærlysene vel og merke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 17, 2010 Har blitt stoppet 2 ganger på en uke nå med xenon i alt,har linse lykter på A4 B5 97 mod.Så skal inn i morgen fikk mangel lapp og må vise bilen.Pluss jeg har film på side vindu fremme måtte fjerne dette og.De er som hauken på xenon i Nord Norge nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...