Anbefalte innlegg

Har problemer med at det kun lyser ved beina når jeg åpner dører. Noen som vet hvilket Relee som går det til interiørlyset? Rart i og med at det fungerer ved beina både på passasjer og fører-siden, og ikke i taket :S

Lest litt om at det faktisk har skjedd andre også men finner ikke noen løsning på andre forumer.

Spurte møller om de kunne sjekke det, og de konkluderte med at det var selve bryteren/lyset som var defet, men jeg testet den hos en kompis med samme og den fungerte der.

Takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noe peiling? el hatt lignende problemer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyset i taket lyser i andre moduser antar jeg? du har jo en som lyser hele tiden, lyser ved åpning av dører og en alltid av. kan jo være at en styring etc for den åpne brytern som er gåen. sjekket evt sikringer? Har du demontert hele saken og testet den i din kammerat sin bil, var det så?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyset i taket lyser i andre moduser antar jeg? du har jo en som lyser hele tiden, lyser ved åpning av dører og en alltid av. kan jo være at en styring etc for den åpne brytern som er gåen. sjekket evt sikringer? Har du demontert hele saken og testet den i din kammerat sin bil, var det så?

Nei, lyset i taket lyser ikke om jeg trykker manuelt på 1(på). Så det lyser ikke uansett hva jeg forsøker.

Men derimot i døra, og i gulvet lyser det når jeg åpner døra. Jeg skrudde av hele lys/bryteren og testet den på en kamerat sin bil ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må det jo være en styringsenhet for interiørlysene ett sted. Jeg jobber ikke med bil elektro, men kan kun generell feilsøking. Så da får jeg ikke hjulpet deg noe særlig videre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser den. Takk for hjelpen uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.