#1 Skrevet Mai 17, 2010 Hei, har søkt på forumet og internet, uten hell. vurderer å montere glassfiber skjermer på coupe/S2 min, uten at skiltene ryker i sikkerhetskontroll. Det jeg lurer på er om det er lov å montere glassfiber framskjermer og bakskjermer? Tror jeg har lest at der det er sitterplasser, skal det være metall, ikke glassfiber, dvs førerdør evt passasjerdør. I såfall kan ikke baksete på coupe/s2 min benyttes om det er glassfiber bakskjermer, hvis ikke glassfiber bakskjermene blir limt eller poppet på org. bakskjermer? Er det noen som har peiling? mvh Jon Vikane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2010 glassfiber framskjermer burde gå bra, da det er biler som har det org, sånn som Touareg. Og baksjermer burde og gå bra da det er mont, org på feks peugot 807 eller noko sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2010 Ja, er vel flere bilermerker som har levert biler med glassfiber skjermer, men da har de garantert forsterket her og der. Tror du ikke? Lurer litt på hva/hvordan Urquattro gutta i klubben har gjort med sine biler? Til dere som kanskje tenker" dust som skal ødelegge karroseriet med testarossa styling" så hadde eg disse skjermene i tankene med s2 front/bakfanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2010 det går nok helt fint . nesten alle nye biler har jo plast framskjermer. vil ikke tro at de er noe sterkere, og de har ikke noe forsterkninger heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2010 Hei! Det går fint, men husk å forsterk dem godt. Alltid noen som skal løfte på bilen i hjulbuene og "kjenne" etter et eller annet! Lykke til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2010 Tror eg kjører på med glassfiber skjermene, blir spesielt å kutte i bilen.. takk for tipset Sigurd. takker for alle svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...