#1 Skrevet Mai 18, 2010 er det noen medlemer i lofoten? jeg bare lurer. har sett noen biler med logoen i ruta men det kan jo bare være biler eid av andre medlemmer .. tilfelle får dere hyle ut om dere treffer meg på veien. en sort A4 avant som på avataren til venstre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2010 Hei! Jeg er fra Lofoten. Dog så langt ut i lofoten som det går an å komme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2010 Jeg bor for tiden i Lofoten. Mener å ha sett bilen din. 20"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2010 Hellåååooo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2010 Fra lofoten jaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2010 Må jo nesten skrive her , da jeg fortiden er et "medlem i lofoten" Har vært her i en uke nå , og sett div VAG Bla en rimelig pen Jetta , Audi C4 S6 avant , A4 1.8Tq B6 +++ Kjører selv min sølvgrå A6 C4 tdi Avant , med 18" RS41 felger Og er som regel å bli sett rundt om i leknes distriktet Velvel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2010 Hjemvendt lofoting her: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 31, 2010 er nesten lofoting nå, i begynnelsen på lofast så å si ;P hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 31, 2010 Har vel vært Lofoting hele livet.. Mest i Kabelvåg/Svolvær-området. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 24, 2010 Noen som har VAG-COM i lofoten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 24, 2010 Vi er ihvertfall to fra Austvågøy som har, som jeg kan se kun i denne tråden. (Dette kan du se nederst på infoen under avataren der det eventuelt står en liten VAG-COM logo) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 24, 2010 aaaah! Right! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 18, 2010 Er ifra lofoten, vestvågøy! Kjører en A4 B6 på leknes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 18, 2010 litt gammel tråd. nu befinner man seg i lillestrøm hvor jeg bor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...