#1 Skrevet Mai 18, 2010 (endret) hei, da har jeg endelig fått til en avtale med Wenaas ang lokallagsklær for oslo lokallag først og fremst jeg har opprettet en konto på vw audi club norwegen hvor vi får 15% rabatt på ALT dem har. kan nevnte litt *gensere *jakker (både sommer/vinter/softcell/osv) *sko (både arbeidssko med vernetupp og vanlig joggesko) *briller (sveisebriller/solbrillerosv/sveisemasker) *yrkesklær (synlighetsklær osv) *sikringsutstyr *hansker (masse gode hansker som man trenger når man skrur) ja vi får rabatt på alt sammen så lenge du handler via klubbens konto vi kjøper inn merker i oslo lokallag og disse kan kjøpes igjen av mikael du tar med deg merkene i butikken og velger selv ut det du ønsker å dem trykker logoen på for deg mens du venter. de har butikker over hele landet men i oslo/akershus er adressene Avdelinger Wenaas AS avd. Oslo, Brobekkveien 80, 0852 Oslo Tlf: 71 22 08 00 Fax: 71 22 08 09 Wenaas As avd.Kjeller, Fetvn. 171, 2007 Kjeller Tlf. 71 16 74 30 Fax. 71 16 74 39 se også http://www.wenaas.no for mer info PRISER MERKER: lite brystmerke sort/sølv 20 kr Stort ryggmerker sort/sølv 30 kroner dette fås kjøpt av Mikeal eller Arve på lokalagstreffene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2010 Tror kanskje jeg skal ta en samtale med de, her på jobben tror jeg vi har 25% der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2010 alle kunder som registerer første gangen får 15%. det kommer helt ann på hvor mye vi handler for iløpet av et år som avgjør prosenten vi får. dere handler for kanskje 1000 arbeidsmenn som skal ha full uniform så det snakk om veldig mye større kvantum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2010 Da skjønner jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 7, 2010 Hvordan går det her da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 12, 2010 det har vært litt fram og tilbake. men renger med å få kjøpt å hentet logoer iløpet av desember. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2011 da kan jeg komme med en god nyhet og det er at jeg nå har merkene i hånden og da kan dere som vil kjøpe merker og dra innom en wenaas butikk og handle klær der på klubbens konto oppdatert prisene på merkene i første tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 12, 2011 Wenaas har bra klær de Bruker det en del på jobb, men ser vi tar inn mest tøy fra Jegard da vi får best pris der Verdt og evt sjekke om dere skal gå over ei ny runde en gang i fremtiden (tips bare ) -- Alex 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 28, 2011 drar litt liv i denne tråden igjen. for de som vil så kan jeg være behjelpelig med å få kjøpt å trykket på klær og ta dem med på lokallagstreffene. de fleste har sikkert sett at jeg har gått med både gensere og t-skjorter med logoen på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 28, 2011 Har du grå eller sort hettegenser med glidlås (kontrastfarge på skriften?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 28, 2011 har begge deler. hva vil du ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 28, 2011 Ja takk begge deler! Oslo lokallags logoen på ryggen i xl (er de små størrelsen så tar jeg xxl) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...