#1 Skrevet Mai 18, 2010 hvor får man kjøpt slipesett til s4 2.2 tq? er alle 2.2t motorene til s4 like? tenkte på hvis strekkboltene har forskjellige diameter og stigning og om toppakning er anderledes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2010 Hør med Anders christiansen her på forumet! Kjøpte komplett slipesett til hele motoren å det ble meget billig i forhold til andre.. 2.2t motorene i s4 skal vel være stort sett like ja mener jeg, toppakning er lik på alle 20vt motorene. Mvh Ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2010 Reko Kjeppestadvn. 4 Postboks 372 1401 Ski Telefon: 64 85 61 40 Fax : 64 87 33 85 E-Post : reko@reko.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2010 Ola: søkte opp Anders i "avansert søkefunksjon", der stod det ugyldig bruker. Ståle: hvilket firma er dette? godt kjent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2010 Reko er godt kjent ja. Har kjøpt mye fra Reko og der jeg jobbet som mekaniker før brukte samme firma til kjøp av pakninger,rådelager,veivlager,stempler,ringer,registerdeler osv. Aldri hatt noe problemer med dem og bra priser og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 18, 2010 takker skal høre med dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 18, 2010 Anders Christiansen i Ecconor er ikke medlem her. Kontaktinformasjon: Anders@ecconor.no 93822783 Mer detaljer: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1849627#post1849627 Samme kvalitet som Reko og minst like bra service. Men Ecconor er rimeligst. Husk å oppgi medlemsnummer her da får du rabatter som gjør det ennå rimeligere. Toppakningen og stekkboltene er like på alle 2,2 20VT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 18, 2010 takker. tror jeg bestiller hos Cylmo Trondheim igjennom skolen, får en del rabbat der også da, og 1-2 dagers ventetid takker alle for svar ang. pakning og bolter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...