Anbefalte innlegg

Vindusheisen på h.s fremme stoppet å virke. Tok av dørtrekket for å sjekke.

Når jeg kobler motoren til på bakdøren så går den som bare det, så det er ikke motoren som streiker.

Målte så stikkene på koblingen til motoren, der er noen med konstantstrøm til, og et par av disse har redusert spenning, noe de ikke skal ha. Kontrollmålte med koblingen på bakdøren, den har 12V på alle stikk som har konstantstrøm, mens på stikk 2 og 7 på fordøren har kun hhv. 10V og 7V. Noen ideer hva som kan gjøre dette??

Scannet med VAG-COM og ingen feilkoder er registrert.

Snakket med Møller på tlf, og personen jeg pratet med hadde aldri vært ute for dette og hadde ingen forslag til løsning...

Alle tips mottas med takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke ledningsbrudd mellom dør og chasis? jag var ute for det på en av bakdørene, på en A6 2002 model.

Mvh

Lars ivar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke ledningsbrudd mellom dør og chasis? jag var ute for det på en av bakdørene, på en A6 2002 model.

Mvh

Lars ivar

Ser ikke at det kan være ledningsbrudd når der er 12V på et par stikker, og redusert spenning på de to andre. Ser for meg at jeg hadde mistet spenningen helt om der hadde vært brudd. Og ved brudd vil man ikke da få frem feilkoder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja. Du har ikke resten av skjema så man kan se hvilke komponenter som er koblet til resten? Eller link til hvor det kan befinne seg på nett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.