#1 Skrevet Mai 19, 2010 Har på FiS fått beskjed om at jeg skal ha service om 17 dager, bilen den gjelder er en A3 2003 2.0 FSi som har gått 112.495km. Hadde den nylig inne (ikke merke verksted) og byttet motorolje og filter og er det noe mer man skal gjøre når bilen har gått så 112km? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2010 Registerreim, strammere og vannpumpe Kansje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2010 Min teori: Det er vel helst at verkstedet ikke har greid å resette service-telleren i bilen din. Dvs at servicen du tok er den du egentlig skal ha om 17 dager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2010 Min teori:Det er vel helst at verkstedet ikke har greid å resette service-telleren i bilen din. Dvs at servicen du tok er den du egentlig skal ha om 17 dager. Jeg tipper det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...