#1 Skrevet Mai 19, 2010 Hey hey! Lurer på om diverse ting er litt feil instilt i hode på bilen min. Virker som om det er gjort noen endringer på turbotrykket eller lignende med vag com (kan det stemme). Jeg lurer derfor på hvor og hvordan jeg endrer dette i vag com, og hva som er vanlig trykk på en "standard" 1.8T motor (audi tt 99 modell) og hvor jeg definerer dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2010 Hva er problemet? For høyt trykk? Er det for høyt trykk så ligger feilen nok en annen plass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2010 det føles som om det er for mye trykk. kjenner den stanger når jeg drar på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2010 1,8T 150 AEB har vel rundt 0,5 i org ladetrykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2010 er det org 225hk tt med ko4 turbo er vel orginalt 0,7-0,8 bar mener jeg kompisen min hadde. logg block 115 så får du sett hvordan trykk du har og hvordan trykk ecu sier den skal ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2010 svikt på tenningsanlegg (plugger, coiler osv) kan å føles ut som stanging ved trykk, så er jo ikke nødvendigvis for mye trykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...