#1 Skrevet Mai 19, 2010 Hei. har en A4 B7 avant som jeg vurderer prøve 19'' vinterdekk på. er det noen som har kjørt 19'' vinter noen gang her? å hvilken dimensjoner er det da snakk om? er det helt totalt ubrukelig å kjøre med? tenker da piggfritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2010 Jeg har kjørt 19" piggfritt (235/35-19) i tre sesonger på to forskjellige biler. Må hensyn til nesnydde fortauskanter o.l., men jeg syntes det går bare godt! Pass også på å ha en relativt "åpen" felg som ikke samler på for mye snø. Den gamle A8-felgene f.eks vil være et dårlig alternativ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2010 Har kjørt med 19" piggdekk på A4 B5 med 235/35-19. Fint å kjøre med men har problemer med att snøen/slapset legger seg i felgen eneste, og det gir veldig ubalanse og risting. Så bør nok ha en åpen felg ja, slik snøen kommer seg ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...