#1 Skrevet Februar 7, 2005 Ser det er en del 2'ere der hvor de 3 nederste lysene bak lyser. Hvordan gå frem for å gjøre dette? Hva med bremslyset...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2005 Du må bygge om pæreholderne på en eller annen måte slik at du får satt inn 21/5 watt pærer i minst en av posisjonene i hver baklykt, slik at du får bremselys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2005 Ja, men hvordan modder jeg dem.... Hmm... Trenger glupe tips!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2005 Det ligger en tråd på Bilforumet om akkurat dette.. Jeg hadde det slik på mine baklykter, er ganske enkel prosedyre faktisk.. Du trenger som sagt 21w/5w pærer, en loddebolt og litt ledning.. Så lodder du en ledning fra kjørelys kursen til 5w på alle pærene, så lodder du så en ny ledning til 21w på de pærene du vil skal være bremselys.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2005 Eventuelt er tåkelysene tennt hele tiden. Det er støpsel for tåkelysene på begge sider, men det er kun hull slik at pæra kan stikke ut på høyresiden. Det du trenger å gjøre da er å lage et hull for pæra på venstresiden, og kanskje gå en del ned i watt, slik at de ikke dominerer lysrekka bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2005 Ok, da har jeg noe å gå ut ifra.. Bare å handle pærer og begynne!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...