#1 Skrevet Mai 19, 2010 Hva er minimum bredde på adapter? Skal endre boltsirkel og har funnet noen H&R adaptere som kun er 15mm tykke. Holder det med 15mm gjenger?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2010 15mm er vel såvidt jeg har fått med meg minste målet av hva som kommer med TUV 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2010 15mm er vel såvidt jeg har fått med meg minste målet av hva som kommer med TUV Ok, så det holder med 15mm gjenger altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2010 Siden du får de med TUV så burde de jo det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2010 Siden du får de med TUV så burde de jo det. Sant;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2010 Sant;) 6 runder med bolten skal være minstemålet (safe å kjøre med) iflg min dekkforhandler, så da er 15mm ingen problem i forhold til at hjulet skal ramle av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2010 Jeg har køståm 13 mm. Ikke noe problem. Får like mye gjengeparti som når man skrur rett i navet, da tykkelsen på senteret av bremseskiva kommer i tillegg originalt. (Man skrur bolten gjennom bremseskiva før gjengepartiet i navet begynner.) Boltene som skal gå gjennom felgen og inn i adapteren måtte riktignok kortes inn litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20, 2010 Takker for to nyttige svar der: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...