rense stempler for sot i ring sporene??

Anbefalte innlegg

Driver å skal bytte stempelringer på 4 stempler, og skal rense ringsporene i stemplene for sot, men sota sitter jo som F selv om stemplene har ligget i diesel i 2 dager. Prøvde å skrape ut med en halv stempelring, men så og si umulig.: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vaska et stempel i oppvaskmaskinen, deretter brukte jeg en halv stempelring. Meeeneh, siden du har hatt dette i diesel i et par dager og det fortsatt ikke funker så er kanskje glassblåsing eneste alternativ.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde alt mulig på mine, stod i diesel en uke, men virket ikke som at det løste opp noe som helst.

Jeg har mye forskjellige løsemidler og det jeg hadde som virket best var würth ventilrens.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

av og til så holder ikke å bruke en bit av stempelring, jeg ga opp den og brukte ett flattskrujern som passet akkurat i sporene, og banket forsiktig. soten satt like godt som trådstarter har beskrevet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dreiebenk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått renset sporene nå, brukte tapet kniv og diesel. tok, litt tid, men..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.