#1 Skrevet Mai 19, 2010 Driver å skal bytte stempelringer på 4 stempler, og skal rense ringsporene i stemplene for sot, men sota sitter jo som F selv om stemplene har ligget i diesel i 2 dager. Prøvde å skrape ut med en halv stempelring, men så og si umulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2010 Jeg vaska et stempel i oppvaskmaskinen, deretter brukte jeg en halv stempelring. Meeeneh, siden du har hatt dette i diesel i et par dager og det fortsatt ikke funker så er kanskje glassblåsing eneste alternativ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2010 Jeg prøvde alt mulig på mine, stod i diesel en uke, men virket ikke som at det løste opp noe som helst. Jeg har mye forskjellige løsemidler og det jeg hadde som virket best var würth ventilrens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2010 av og til så holder ikke å bruke en bit av stempelring, jeg ga opp den og brukte ett flattskrujern som passet akkurat i sporene, og banket forsiktig. soten satt like godt som trådstarter har beskrevet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2010 Dreiebenk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2010 Fått renset sporene nå, brukte tapet kniv og diesel. tok, litt tid, men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...