#1 Skrevet Mai 20, 2010 Hei, Er det noen som vet om det er mulig å få ettermontert adaptivt luftunderstell på en Q7? Eventuelt om det finnes uoriginale løsninger her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2010 Er ikke dette standard på alle Q7, da? Kan ikke huske å ha sette en uten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2010 Nå har du hørt om en iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2010 Jeg vet at det ble feilbestilt noen Q7 4,2 uten luft når jeg jobbet i Møller. Hvis jeg ikke husker helt feil så ble disse bygget om, siden de var så og si umulig å få solgt uten luft. Da ble det ettermontert original luftfjæring, og dette kostet MYE pr.bil, oppimot 6 sifret beløp mener jeg det var. Så det er nok mulig, selv om det ikke er billig. Om det finnes noe uoriginalt aner jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...