#1 Skrevet Mai 20, 2010 Hei, har en 2002 audi a4 1,9 tdi som har en gåen ECU. Tingen er at denne har en PD100 hk ECU originalt, men har både turbo og dyser som støtter mye mer... Fant en plass hvor jeg kan skaffe en billig ECU fra en pd130 hk for så senere chippe. Noen som vet om dette kan føre til komplikasjoner (før chippingen)? På forhånd takk!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2010 Du bør nok satse på å tak i riktig ECU, det er software som bestemmer hvor mange hester du har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2010 Hmm, bryr meg ikke om hvor mange hester den vil gi. Det skal jeg fikse ved en senere anledning. Trenger bare en som vil få bilen til å gå igjen før sommeren, og som jeg kan få tak i. Sliter med å finne en til 100hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2010 Da misforsto jeg deg, beklager. Jeg trodde du ville kjøpe den 130hk ECU'en av en annen grunn enn prisen. Jeg tør ikke si om den går å bruke sånn hardwaremessig, men uansett så tror jeg det blir problemer med software. Samme delenummer er nok veien å gå. Har du sjekket, bildelsbasen.se? nbfbildeler.no? bruktbildeler.com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2010 Du trenger nødvendigvis ikke en ECU fra en Audi så lenge delenr , software nr og dieselkode nr stemmer overens. Startsperre må også kodes opp og da må du nok innom en VAG forhandler som kobler seg opp mot tyskland. Finn disse nr på den du har og begyn å søke rundt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2010 Da misforsto jeg deg, beklager. Jeg trodde du ville kjøpe den 130hk ECU'en av en annen grunn enn prisen. Jeg tør ikke si om den går å bruke sånn hardwaremessig, men uansett så tror jeg det blir problemer med software. Samme delenummer er nok veien å gå. Har du sjekket, bildelsbasen.se? nbfbildeler.no? bruktbildeler.com? Takk for hjelpen, men de norske har lite. Og den svenske var der jeg fant til kun 130 hk versjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2010 Send ecuet til meg så skal eg fikse det til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20, 2010 Send ecuet til meg så skal eg fikse det til deg Den gamle eller en ny en jeg finner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2010 Den gamle eller en ny en jeg finner? Det gamle. Der er alt eg treng for å klone det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...