#1 Skrevet Mai 20, 2010 (endret) Denne bilen hører til en kollega, dvs kona til en kollega. Hun var så "heldig" at noen kosta snøv av bilen til henne med en piasavakost Kollegaen min tok den med på jobben for å vise meg, og denne jobben måtte jeg bare ta på meg, til tross for manglende utstyr her i Bergen. Begynte på bilen på nattevakt, natt til onsdag. Fikk vasket og clayet den, og korrigering onsdag-torsdag og LSP torsdag-ut helga Meget redusert produktutvalg, men gjor det beste ut av det.. Litt bilder før vask, huff huff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2010 Trenger ikke kunne mye innen bilpleie for og si at denne bilen ikke har sett voks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2010 Vask Dieselvaskeren på jobb var defekt, så brukte en Karcher i lommeformat Sprayflaske/avfetting: HD-vask Foamlance: - VP Orange Prewash - HD-vask Felger: - Bilberry og svamp Bøtte: - Orange prewash - Eurow hanske - Blå ricchardo clay med bøttevannet som lube Korrigering: - S03+ - S17 - S30 - Blå scholl - Orange Scholl - Scholl ullpad - Sort Scholl LSP - Vertua Bond - CG Jetseal x2 - Swissvax Shield x2 Diverse korrigeringsbilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2010 Alle skal få 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2010 S03+ på blå scholl tok mye defekter, men ikke alt. Resultatet er uansett vanvittig iforhold til utgangspunktet, men for det trente øye er jo finish etter S03+ ikke god nok. På med S17 på sort scholl, her litt holosjekk etter det Mye bra, men litt anelser her og der, så jeg tok en runde med S30 på orange pad, det ble perfekt :fun: Litt bilder av ferdig korrigering Har desverre ikke bilder av LSP, da det ikke er fullført enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2010 Det var da en hinsides forskjell fra før og etter. Dette kan du, ingen tvil om det: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2010 Ser ut som om du har fått dreis på det med bilpleie ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 11, 2010 var jo litt av ett utgangspunkt du fikk hivd etter deg Ser MEGET bra ut !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 11, 2010 Genialt sluttresultat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 11, 2010 Takk for hyggelige kommentarer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 11, 2010 Utrulig bra resultat! Hvor mye tar du for en slik jobb? kun utvendig altso:) Og tør du å bruke HD-vask? har det på jobb, og det er veldig sterkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 11, 2010 Tar det på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 11, 2010 Får ikke sett bilder jeg... andre? Står bare "Upgrade to pro today!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 11, 2010 han har sikkert overskredet gratislimiten på fotobøtta. da må han betale, imellomtiden blir alle bildene han har posten borte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 11, 2010 Skjer hver mnd dette, etter bare 10 dager.. Nå kjøper jeg Pro for to år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 11, 2010 Thanks for upgrading to pro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...