#1 Skrevet Mai 20, 2010 Ha kjøpt og fått dette ledningsnettet fra 034 motorsport.http://www.034motorsport.com/product...roducts_id=450 Har orginale coiler pr. nå. Tanken var jo å bli kvitt POSène. Forstår nå at jeg også må bytte ut coilene, da de ikke passe på ledningsnettet som er kjøpt fra 034 motorsport. Korrekt? Er da alternativet å kjøpe det dyrere settet fra 034 motorsport eller å evt. kjøpe coiler til 1,8t? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2010 På min hidden får jeg ikke åpnet linken din.. Mulig det er noe feil med min. De originale coilene som du har passer nok ikke overens med det nye ledningsnettet ditt.. 1.8T coiler er vell dem som er ment til det kittet du har bestillt. Jeg kjørte med 1.8T coiler en stund, men har nå byttet ut til det dyrere settet (high output coil). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2010 Hm, du fjerner de gamle POS`ene og de gamle coilene. Så plugger du inn de fire kablene som kommer fra de nye coilene til de kablene som gikk til POS. PS; hvis du bare har fått ledningsnett fra 034 har du bestilt feil. På bildet under ser du sånn ca hvor du skal koble inn det nye kittet VS POS. De nye coilene sitter festet til staget som ligger løst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2010 Hei! Du kan ikke bruke det ledningsnettet med de orginale coilene. Du må, uansett, ha en form for POS, forskjellen er at det ledningsnettet er beregnet for 1,8t coilene, og de har POS'ene innebygget. Jeg har det ledningsnettet, og modifiserte 1,8t coiler fra KRB. Det fungerer fint for meg. (bilen har startet riktignok ikke idag, men er ikke coilene sin feil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2010 Hei! Takk for svar alle sammen. Takk for at du la ved bilde Thomas. Bestiller nå 034 high output:-) sender det andre i retur. Tror det blir beste løsning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...