#1 Skrevet Mai 20, 2010 hei, har kjøpt meg et 2.8 innsug som jeg har tenkt å bygge om til 2.9, men lurer på om det er lurt å skifte til 2.9 gasspjeltd også, og om det er stor forskjell? Mvh Jan Christian Knudsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2010 hei,har kjøpt meg et 2.8 innsug som jeg har tenkt å bygge om til 2.9, men lurer på om det er lurt å skifte til 2.9 gasspjeltd også, og om det er stor forskjell? Mvh Jan Christian Knudsen Har sett og hørt at man tjener 6- 7hk med 2,9 innsug og gasspjeld fra 2,9. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2010 Har sett og hørt at man tjener 6- 7hk med 2,9 innsug og gasspjeld fra 2,9. så jeg bør skifte gasspjeld også da,eller er det mulig å porte det orginale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2010 hei,har kjøpt meg et 2.8 innsug som jeg har tenkt å bygge om til 2.9, men lurer på om det er lurt å skifte til 2.9 gasspjeltd også, og om det er stor forskjell? Mvh Jan Christian Knudsen Gasspjelden like, men innsuguet er det forskjell på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...