#1 Skrevet Mai 20, 2010 Skal bytte ac kompressor på min b5 snart, trenger jeg noen nye pakninger? kunne iallefall ikke finne noen på norskbildelsenter eller mekonomen... er det andre ting jeg må passe på under monteringen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2010 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2010 Må i hvertfall fylle den med gass igjen. Nye pakninger/o-ringer til rørene hvis det er det der. Ny reim? Den gamle gassen skal egentlig ikke slippes i friluft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2010 Må i hvertfall fylle den med gass igjen. Nye pakninger/o-ringer til rørene hvis det er det der. Ny reim? Den gamle gassen skal egentlig ikke slippes i friluft anlegget er søkk lekk så den gassen er nåkk vekke må jeg til møller for å få tak i pakninger / o-ringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2010 anlegget er søkk lekk så den gassen er nåkk vekke må jeg til møller for å få tak i pakninger / o-ringer? kk veit desverre ikke hva slags tettning det er der sia jeg ar aldri har hatt av på audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...