Anbefalte innlegg

Heisann,

Lagde tråd på dette tidligere, men på feil plass i forumet. Så jeg prøver igjen:

Har byttet ut ventil, t-stykke og et rør (delenr 058 103 213) ut ifra det kittet Møller har for akkurat dette.

Men på motorblokka ligger det et lite plastikkhus som dette røret skal festes i.

Uheldigvis klarte jeg å rive istykker det gamle, slik at røret ikke sitter ordentlig.

Møller klarte ikke å finne noe delenr på denne delen, og derfor tenkte jeg å spørre om det er noen som vet delenr på dette plastikkhuset?

1.8T APU

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann,

Lagde tråd på dette tidligere, men på feil plass i forumet. Så jeg prøver igjen:

Har byttet ut ventil, t-stykke og et rør (delenr 058 103 213) ut ifra det kittet Møller har for akkurat dette.

Men på motorblokka ligger det et lite plastikkhus som dette røret skal festes i.

Uheldigvis klarte jeg å rive istykker det gamle, slik at røret ikke sitter ordentlig.

Møller klarte ikke å finne noe delenr på denne delen, og derfor tenkte jeg å spørre om det er noen som vet delenr på dette plastikkhuset?

1.8T APU

Veit ikke hvem du sjekket hos, men man finner den med en gang under veivhus ventilasjonssystem på 1,8t.. henvises på nr 1 her til oversikt over oljesystem på motor og der står dele nr.. bilde 1 som nr 1 på bildet på veivhus ventilasjons oversikt og her på bilde 2 som nr 21 på olje system oversikt pakningene 22 og 23 er det jeg har lagt ved nr på. dette er til apu motor

dele nr skal være 037103772B på selve huset og så må du ha 2 pakninger 048103771 og N 90467301

illus.jpg

103100.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på møller Trondheim og spurte, fant ingenting de gitt.. Men ser ut som du har det her ja :)

Bilen har gått litt for lenge uten ordentlig tettning der, så skal se om jeg får fart på dette nå

Mange takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig:) noe sent svar men hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens. Drar opp igjen denne tråden da jeg har et lite spm.

Jeg må gjøre noe med veivhus ventilasjonen min. Jeg har også APU motor som trådstarter.

Nettopp kjøpt bilen og ser ut som det har vært slik lenge grunnet mye olje rundt på alt der hvor det er gåent.

1. Dette som er innringet med rød ring i bildet, er dette det kjente t-stykket som pleier å gå?

2. Er dette det som er merket nr. 5 i det første ETKA bildet et par poster over her?

3. Som vist på bildet så er det like før hele greien deler seg. Er det kun dette t-stykket jeg trenger å handle inn?

4. Sist men ikke minst. Hvordan i alle dager kommer folk til dette greiene her? Er jo syklig trangt.. Tar folk av hele innsuget?

t-ror.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.