#1 Skrevet Mai 21, 2010 Har bestilt 4 glassplugger til 4 biler. 2001 A6 2010 Golf GTD 2005 Passat 2006 A4 Demontering osv er greit, men hva gjør man med spyleveska og spyleveskeslangen? Best hadde vel vært å demontert den i motorrommet, men den sitter nok rimelig godt gjemt regner jeg med... Kan det kodes vekk (tenker da hovedsaklig på golfen)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2010 brett'n dobbelt å dra over to strips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2010 Hehe Joda, har tenkt tanken. Men hvis det hadde vært mulig kode vekk spylefunksjonene så hadde jeg nok heller gjort det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2010 Avantene bør kunne kodes om til sedan, og golfen til jetta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2010 Sitter i bremselyset på Golfen, så der trengs det ikke gjøre noenting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2010 Har bestilt 4 glassplugger til 4 biler. 2001 A6 2010 Golf GTD 2005 Passat 2006 A4 Demontering osv er greit, men hva gjør man med spyleveska og spyleveskeslangen? Best hadde vel vært å demontert den i motorrommet, men den sitter nok rimelig godt gjemt regner jeg med... Kan det kodes vekk (tenker da hovedsaklig på golfen)? Litt OT, men hvor bestilte du disse pluggene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2010 tipper på gecleant.de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2010 får kjøpt dem på http://www.glasshop24.de også, de har mange kausjoner på ebay.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 4, 2010 får kjøpt dem på http://www.glasshop24.de også, de har mange kausjoner på ebay.de Kausjoner?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 4, 2010 På min touran kodet jeg vekk visker bak, men da funket ikke spylinga foran. Gud vet hvorfor. Så jeg kodet den tilbake, klemte den sammen , og ligger unna hendelen. Har kommet borti noen ganger, lukter friskt, så renner det ut dreneringshullene i bånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 4, 2010 eg skrudde i ein bolt som var litt fortrang for slangen, funka gull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 4, 2010 Eller bare ta ut rele til viskern bak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...