#1 Skrevet Mai 21, 2010 Hei. har senket passaten min, (2002 FWD) og lurer på om man må ta firehjulskontroll/justering. eller om det bare er justering forran på disse? Er som sagt forhjulstrekk på denne. Takk for svar på forhånd:) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2010 du får kun justert foran ja. pga du har stiv bakaksling så får man dessverre ikke justert noe der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2010 Er det desverre? sparer jo 6-700,- på det på kort sikt hvertfall da. du tenker kanskje på slitasje på dekkene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2010 jeg valgte firehjulskontroll, etter jeg fikk montert justerbart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2010 Er det desverre? sparer jo 6-700,- på det på kort sikt hvertfall da. du tenker kanskje på slitasje på dekkene? jupp tenkte dessverre så kommer du til å slite litt dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2010 jeg valgte firehjulskontroll, etter jeg fikk montert justerbart Men du får jo ikke justert noe bak med mindre du har 4-hjulstrekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2010 monterte justerbart på b5'en min, tok kun forstillingskontroll, har ikke feilslitte dekk bake eller mye slitte dekk, den varer enda en sesong! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...