Anbefalte innlegg

Det der så da unektelig ganske så klønete ut. Så bilde på Gbil der ser man studsa så det er vel noen som har glemt noe vesentlig på bilen til Torgeir. Får håpe han ikke tok livet av for mye i forstillinga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan opplyse om at det ikke er Torgeir sin bil nå lengre, den er kjøpt ut..

Veldig kjipt uansett..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, er det skikkelig slemt å si at en får håpe fronten fikk seg en trøkk sånn at den kanskje kan bli bytta i noe mer kledelig..? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, er det skikkelig slemt å si at en får håpe fronten fikk seg en trøkk sånn at den kanskje kan bli bytta i noe mer kledelig..? :D

 

Jeg backer deg, iallefall. :D Ser ut som om sjåføren sitter og gliser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, skal ikke dra den noe lenger.. men kan nevne at jeg har allerede åpna bildet i photoshop og laga "tankeboble" over sjåføren.. Men skal være snill :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan gikk det da? noen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne er nå tuna mer opp motormessig, så ble vel for mye moment for navene. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vant vel Time Attacken denne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk fikset bilen med andre ord?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rekner med det, har lest 755hk og 785 nm i den nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rekner med det, har lest 755hk og 785 nm i den nå :)

 

Det kan jeg bekrefte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører med 27-68-18 Michelin Heil Slicks, blei for mye for studsa: smil : Men vi fekk fiksa studs hadde reserve deler med. Kjørte 1.01.036 på time attack kvalifisering på fredag. Lørdagen ble startet med 1 stykk knekka stikk aksel, byttet ut begge 2 og bilen var feilfri igjen.

Under løpet lørdagen var det hard konkuranse låg lenge som nr 2 før Henrik Rød. So eg vålge å safe 2 plassen, i det eg såg han brøt kom rullegardina ned og høyre foten blei tungt lasta med adrealin.

Blei noen hindringer og så trudde eg dei blei kast i venstre bremseskive foran, under nedbremsingene ristet det noe heil F... J ... Men de holdt inn te mål. Viste seg å vær en stikk aksel som har vridd seg skeiv.

 

Motoren har bremset @ 2.3 bar 755hk @ 7200 og 785nm @ 5500.

 

 

Takker alle som hjelpte til for klare dette:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja bilen eies nå av Jarle bukkøy fra fitjar, Han kom på første plass i helga på gatebil. det va studsa i spaceren som røyk av, men det fikk vi fikset å bilen gjikk godt etter på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HeHe va der samtidigt sjøl du jarle:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HeHe va der samtidigt sjøl du jarle:)

 

Takk for hjelpo med studso stian uten hadde da ikkje blitt seier;)

 

Hehe må sjå ka som skjer;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører med 27-68-18 Michelin Heil Slicks, blei for mye for studsa: smil : Men vi fekk fiksa studs hadde reserve deler med. Kjørte 1.01.036 på time attack kvalifisering på fredag. Lørdagen ble startet med 1 stykk knekka stikk aksel, byttet ut begge 2 og bilen var feilfri igjen.

Under løpet lørdagen var det hard konkuranse låg lenge som nr 2 før Henrik Rød. So eg vålge å safe 2 plassen, i det eg såg han brøt kom rullegardina ned og høyre foten blei tungt lasta med adrealin.

Blei noen hindringer og så trudde eg dei blei kast i venstre bremseskive foran, under nedbremsingene ristet det noe heil F... J ... Men de holdt inn te mål. Viste seg å vær en stikk aksel som har vridd seg skeiv.

 

Motoren har bremset @ 2.3 bar 755hk @ 7200 og 785nm @ 5500.

 

 

Takker alle som hjelpte til for klare dette:)

 

Imponerende tall, det skal du ha! :)

Og flott at dere fikk fiksa så du fikk lekt deg mest mulig med noe som sikkert er en fantastisk morsom bil :)

Men du..? gidder du vrake den fronten og finne noe som ser litt mindre photoshoppa ut? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imponerende tall, det skal du ha! :)

Og flott at dere fikk fiksa så du fikk lekt deg mest mulig med noe som sikkert er en fantastisk morsom bil :)

Men du..? gidder du vrake den fronten og finne noe som ser litt mindre photoshoppa ut? :)

 

Vist du vill finne en som passer er det greit det. Støtfangere er forbruksvare på en løpsbil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som passer rett på, såpass skjønner jeg og :D

Men bilen er helrå den, bortsett fra at _jeg_ synes at fronten ser en smule malplassert ut.

Jeg digger fargene og formene ellers på bilen. I mine øyne burde det latt seg gjøre å lage en front som ligner mer på original rs-front eller lignende, lage en støpeform av den og vips så kan du serieprodusere fronter til den. :)

Men som sagt, dette er mine tanker om det, om du er fornøyd med fronten og digger den så skal du ikke bry deg om hva jeg syns. For jeg synes jo alt det andre ved bilen er helrått :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, helrått!

Det der skriker veigrep og power :D

Jeg beholder synspunktet mitt angående fronten, den skriker litt "free willy", men du skal ikke legge deg mine tanker om bilen så tungt på hjertet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulera Jarle. Snakk om blinkskudd av fotografen då ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke forandringer er gjort på denne kontra hva den gikk med i fjor sett bortfra motor. Meget bra kjørt det er det jo ingen tvil om. Dere må komme på hovedtreffe med bilen om den ikke støyer for mye, den fikk kjøre i fjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke forandringer er gjort på denne kontra hva den gikk med i fjor sett bortfra motor. Meget bra kjørt det er det jo ingen tvil om. Dere må komme på hovedtreffe med bilen om den ikke støyer for mye, den fikk kjøre i fjor.

 

Er planen og reise på hovud treffet, men gidder ikkje kjøre 10 timer for å glo på andre har det gøy:tilber: Skal sende mail og høre at det er greit.

 

Har gjort om på hjulstillinga og nye dekk. Holder nå på og montere nye differ og skifter ut masse foringer som er slitte. Og enda litt meir modifisering av hjuloppheng. Så bygger eg nytt bensinsystem, hadde problemer med fuel cut etter innbremsinger. Motor og bremser får seg ein sjekk etter helgas kjøring.Oljen må tappes snarest for E85 i olje er ikkje noe god kombinasjon:) Eg sleit og med noe kast i drivverket under innbremsinger.

Satser på det er kombinasjon av mellomaksel foringen og ulike bremse kraft som gjør det. Kansje kast i en drivaksel foran. Dette skal fikses til neste løp, hadde vert kult og fått kjørt på hovud treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for in fin tur med bilen etter att du "stakk"av med drivakslingene mine:)

Det er begjunt å bli ein tradisjon att denn bilen stikker av med drivakslinger frå meg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.