#1 Skrevet Februar 7, 2005 På golfen er det 2 hakk på knappen så vundet går opp og ned av seg selv. Men hadde batteriet på en annen bil, så den sto uten strøm i noen timer. Og nå går vinduet bare ned, men ikke opp. Jeg må holde knappen inne hele tia.. Åssen får jeg programert dette opp igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2005 På golfen er det 2 hakk på knappen så vundet går opp og ned av seg selv. Men hadde batteriet på en annen bil, så den sto uten strøm i noen timer. Og nå går vinduet bare ned, men ikke opp. Jeg må holde knappen inne hele tia.. Åssen får jeg programert dette opp igjen? Det pleier å være slik at en må kjøre ruta helt opp og helt ned noen ganger så fungerer det igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2005 Jepp, stemmer bra det der Bjørn. Bare og kjøre oppe og ned litt, så ordner det seg igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2005 ikke værre nei.. får ta en runde med vindu kjøring jeg da.. Edit; Ferdig.. Takk for hjelpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...